İLETİŞİM DEMO TALEBİ

Adil Işık: Nebim V3 İndirim Kampanyaları Yönetimi ile Farklı Kampanyaları Verimli Bir Şekilde Yönetebiliyoruz

Türkiye’nin önde gelen kadın giyim markalarından olan Adil Işık tüm iş süreçlerini Nebim V3 ERP ile yönetiyor. Adil Işık Bilgi İşlem Müdürü Sinan Küçükler Nebim V3 İndirim Kampanyaları Yönetimi ile ilgili görüşlerini paylaştı.

Firmanızdan kısaca bahsedebilir misiniz?

Adil Işık Group 1992 yılında kurulan ADL, Love My Body ve Night Zoom markalarını barındıran, Türkiye’ de 100’e yakın, yurt dışında da 50’ye yakın mağazası ile faaliyet gösteren kadın giyim markasıdır.

Nebim V3 İndirim Kampanyaları sürecini firmanızda nasıl yönetiyorsunuz? İşleyişten bahsedebilir misiniz?

İndirim kampanyaları aslında marka ve pazarlama birimimiz tarafından yapılan toplantılar sonunda bize geliyor. Bize iletilen kampanyaları ekibimiz ile değerlendiriyoruz. Değerlendirme safhasında mevcut kampanya yönetimi Nebim V3’ün içinde daha önce yaptığımız bir kampanya ise veya Nebim V3’ün mevcut kampanya havuzunda yer alan bir kampanya ise hemen hayata geçiriyoruz. Eğer kampanya Nebim V3’ün mevcut kampanya havuzunda yok ise ve özelleştirme gerektiriyorsa case açarak Nebim’in iş birliği ile çok kısa bir sürede uygulamaya alabiliyoruz.

Uygulamayı fiili kullanıma alırken yaşadığınız deneyimlere göre önerilerinizi paylaşabilir misiniz?

Adil Işık Group çatısı altında tüm markalarımızda kampanyayı çok önemsiyoruz. Aslında kampanyalarımız sürekli aktif. Sürekli online çalışan kampanyalarımız var. Şu anda Nebim V3’te çalışan 215’e yakın kampanyamız var ve 20’ye yakını canlı olarak çalışıyor. Bunlar hiç durmadan 24 saat esasına bağlı olarak sürekli çalışan kampanyalar. Örnek verecek olursam; müşteri doğum günü kampanyası, para puan kampanyası, personel kampanyası sürekli çalışan kampanyalarımızdan. Bunların yanı sıra VIP kart ve segmentasyon müşterilerimize yaptığımız kampanyalar sürekli olarak çalışıyor.

Yaptığımız değişik kampanyalar da var. Burada Nebim V3’ün esnekliğini kullanıyoruz aslında. Şöyle örnekler verebilirim size; Multinet ile entegrasyonlarını gerçekleştirdiğimiz online olarak anında Multinetten düştüğümüz bir kampanya yaptık ve Nebim ekibi ile projelendirdik. Yine Zubizu entegrasyonu yaptık. Zubizu ile hala çalışıyoruz.

Dönem dönem farklı kampanyalar yapıyoruz. Yine marka iş birliklerimiz var. Örneğin; Damat firması ile bir entegrasyon yaptık. Müşterilerimiz bizden yaptıkları alışverişlere bağlı olarak Damat’ta kullanmak üzere hediye çekleri aldı ve Damat’ta yaptıkları alışverişlerde kullanabildi. Tabi Damat’tan yapılan alışverişlerde verilen hediye çekleri de Adil Işık’tan yapılan alışverişlerde online olarak kullandırıldı.

Dediğim gibi Vogue dergisi olsun, Elele dergisi olsun çok güzel iş birlikleri yapıyoruz. Kampanyaları uygularken doğruluğu ve güvenliği sağlamak çok önemli. Bunları da Nebim V3 İndirim Kampanyaları Yönetimi ile kolaylıkla yapabiliyoruz.  Doğru müşteriye doğru kampanya yapılması için SMS’e bağlayarak doğru kişiye adreslendiriyoruz.

Biliyorsunuz kampanyalar marka ve ürün hakkında bilinirliliği arttırmak için yapılır. Doğru müşteriye doğru kampanya yaptığınız sürece de başarılı olursunuz. Hem satışınız artar hem de müşteri ilişkileriniz gelişir hem de mevcut müşterilerin elde tutulması için bağlılığı da arttırır. Bu yüzden Nebim V3’ün İndirim Kampanyaları Yönetimini Adil Işık Group olarak çok beğeniyor ve severek kullanıyor, aynı zamanda da geliştiriyoruz.

Uygulamanın firmanıza sağladığı faydalardan bahsedebilir misiniz?

İndirim kampanyalarının öznesi müşterilerimiz. Doğal olarak buradaki ana hedefimiz müşteri. Yaptığımız kampanyalar mevcut müşterilerin elde tutulmasını sağlıyor. Bağlılığını arttırıyor ve tekrar satın almaya teşvik ediyor aslında. Ayrıca CRM ekibimize de çok iyi müşteri ilişkileri verisi elde ediyor. Biliyorsunuz günümüzde müşteri odak noktamız ve teknolojiler kişiselleştirilmiş kampanyalara doğru giderken, uyguladığımız güvenli ve hızlı kampanyaların başarılı sonuçlarının bizi hedeflerimize daha hızlı götüreceğine inanıyoruz. En sonunda zaten marka ve ürün hakkında bilinirliliği arttırıyor. Yani çok kuvvetli yaptığınız kampanyalarda markanız belirli bir konuma oturuyor. Mevcut müşterilerin yanında yeni müşteri kazanımları da sağlıyorsunuz. Bu da aslında daha çok satışa yardımcı oluyor. Bütün amacımız satışın artması ve şirketimizin bu paydan yararlanması üzerine kurulu. Kampanyalar genelde bu şekilde çalışır.

Bunun yanında bazı kampanyaları Nebim V3’te geliştirmeye devam ediyoruz. Mevcut kampanyalarımız offline dünyada yani mağazalarımızda kullanılırken biz bunları şimdi online‘a taşımayı düşünüyoruz. Nebim ekipleriyle yaptığımız çalışmalarla mevcut para puan kampanyalarımızın online’da da kullanılmasını sağladık. Müşterilerimiz online alışverişlerinde de artık para puan kazanıp kullanmasını ve offline ile çalışmasını hedefledik. Bu projemiz de bitmek üzere. Bunu da hayata geçirdiğimizde online ve offline dediğimiz müşteri kalmayacak aslında. Çünkü para puanımız özellikle hem online’da hem de offline’da aynı anda kullanılabilecek.

Ayrıca müşterilerimizin çok talep ettiği, aktif olan birden çok kampanya içinden istediklerini seçebilmeleri. Örnek verecek olursam, 1.000 TL üzeri alışverişe çanta hediye kampanyası ya da 1.000 TL üzeri alışverişe %20 indirim yaptınız. Müşterimizin belki o çantaya ihtiyacı olmadığı için %20 kampanyayı seçmek istiyor. Bunu da Nebim İş Geliştirme ekiplerine ilettik, müşterinin aktif kampanyalar arasından yararlanmak istediği kampanyayı seçebileceği bir Nebim V3 POS ekranı talep ettik. Böyle bir seçme ekranları ile ilgili İş Geliştirme ile toplantılarımızı yaptık. İnşallah ileriki versiyonlarda Nebim V3 ekranlarında bunları da göreceğiz.

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email