BLOG DEMO TALEBİ

Çiçek İç Giyim: Nebim V3 ile Özellikle Kriz Zamanlarında Daha Hızlı ve Gerçekçi Adımlar Atabiliyoruz

Röportajın videosunu izlemek için tıklayınız>

1989 yılında kurulan Çiçek İç Giyim, 1994 yılında ilk perakende mağazası Mendos’u Akmerkez’de açtı. Yurt dışında distribütör olduğu markalardan gelen talepler üzerine Calvin Klein, Emporio Armani, EA7 ve kendi markası olan Brandy’s markalarıyla çok markalı mağazacılıkta önemli bir yol kat eden Çiçek İç Giyim, ithalattaki vergilerin artması nedeniyle kendi markası olan Stamati’s açmayı planlıyor. Operasyonlarını yurtiçi AVM’lerde ve havalimanında sürdüren Çiçek iç Giyim, havalimanında dört mağaza ve yurt için de ise 26 adet mağazası ile müşterilerine hizmet veriyor.

‘‘Nebim V3 ile birçok alanda kolaylık sağladık.’’

Yaptığı tüm kampanyalarda Nebim’in iş zekasını kullanarak oradan fikirler aldığına değinen Çiçek İç Giyim Yönetim Kurulu Üyesi İzzet Stamati, ‘’Nebim ile ilk 1996 yılında, mağazamız henüz iki yıllıkken tanıştık. Perakende alanında uzman bir yazılım firmasıyla çalışma ihtiyacı duyduk. O zaman Nebim’in Cobol’u vardı, Cobol’la başladık. Daha sonra Winner’a geçtik ve Winner’dan da Nebim V3 ERP’ye geçiş yaptık.

Nebim V3’ü tercih etmemizin sebeplerini, Nebim V3 POS’un kolay ve efektif kullanılabilmesi, perakende de her türlü kampanyanın müşterilere çok rahat bir şekilde uygulanabilmesi, satış elemanlarının ve kasiyerlerin bu programı çok rahat bir şekilde kullanabilmesi ve programın ihtiyaçlara göre sürekli olarak geliştirilebilir olması şeklinde özetleyebilirim. Nebim V3 ERP ile tüm iş süreçlerimizi yönetiyoruz ancak bunun yanında ihtiyacımız olduğu zaman projeleri, programları, yazılımları geliştirmek adına da Nebim ile ortaklıklarımız, çalışmalarımız sürüyor.” Sözleriyle memnuniyetini ifade etti.

“Nebim ile yeni projeler geliştirmeye devam ediyoruz.”

Nebim ile iş birliğini sürdürerek iş geliştirmeye devam edeceğini belirten İzzet Stamati, son dönemde Nebim ile geliştirdikleri projelere değindi.

Nebim V3 Müşteri POS Ekranı ile müşterinin yapmış olduğu alışveriş tutarlarını ve neler aldığını birebir gösterebiliyoruz. Şu anda 10 mağazamızda bunu uygulamaktayız. Kısa sürede çalışmaları tamamlayıp 30 mağazamızda bu ekranlar vasıtasıyla müşterilerimize alışveriş yaptıkları ürünleri, uygulanan kampanyaları, müşteriye önerilen ürünleri gösterip kısa kısa reklam filmleri oynatarak müşterimize kasada bekleme süresinde hoş bir vakit geçirmesini sağlayabiliyoruz.

Nebim V3 Unifree Entegrasyonu ile her şeyden önce gümrükte yapılan gümrük mevzuatına uygun ve Unifree ile anlık haberleşmeleri, satışları gönderen mevzuata tamamen uygun olan bir entegrasyon. Bu entegrasyonu tamamıyla İstanbul havalimanı için Nebim ile gerçekleştirdik.

Nebim V3 İş Zekâsı ile yaptığımız tüm kampanyalarda Nebim’in iş zekâsını kullanıp oradan fikirler alıyoruz. Verilen siparişlerde Nebim V3 İş Zekâsını kullanıyoruz ve her türlü raporlamalarda da bu uygulamanın faydalarını görüyoruz. Özellikle kriz anlarında daha çabuk ve daha gerçekçi adımlar atmamızı sağlıyor.

Nebim V3 Como Sense Müşteri Sadakat Uygulaması entegrasyonu ile tamamıyla müşteri sadakatine yönelik çok güzel bir proje geliştirdik. Bu uygulama ile müşterilerimize, özel uygulamalar ile özel indirimler ve puanlar uygulayabiliyoruz. Müşterilerimizin kendilerini özel hissetmelerini sağlayacak birçok özellik sunuyoruz.” dedi.

Etiketler:

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email