İLETİŞİM DEMO TALEBİ

Ender

Nebim V3 veri ambarı uygulaması sayesinde, satış, kampanya ve karlılık analizlerimizi daha hızlı ve verimli bir şekilde gerçekleştirebiliyoruz.

Ender firmasını tanıtabilir misiniz?

Ender Mağazaları olarak yaklaşık 40 yıl önce Adana bölgesinin ilk çok katlı mağazası olarak perakende sektörüne girdik ve o günden bugüne Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde açtığımız mağazalarla büyümeye devam ettik.

Şu an Türkiye’nin çeşitli illerinde ve en işlek alışveriş caddeleri üzerinde yer alan yaklaşık 75.000 metrekare büyüklüğündeki 21 mağazamızla hizmet veriyoruz. Bütün mağazalarımız, tekstilden ayakkabıya, kozmetikten elektroniğe pek çok kategoride yüzlerce markayla, herkesin kendine uygun bir ürün bulabileceği ve mağazamızdan mutlu ayrılabileceği  tarzda yapılandırıldı. Sunduğumuz samimi ve kaliteli alışveriş deneyimi sayesinde kazandığımız koşulsuz müşteri memnuniyeti bizi güçlü kılan en önemli unsur olarak öne çıkıyor. Ayrıca banka kredi kartlarının bu kadar yaygın olarak kullanıldığı günümüzde Nebim’in de bize sunmuş olduğu alt yapı sayesinde müşterilerimize verdiğimiz Enderkart ile banka kartlarına gerek olmadan kredili satış yapabiliyoruz ve bu sayede 1,000,000 adet müşteriye ulaşan çok kapsamlı bir müşteri bilgi bankasına sahibiz.

Nebim ile işbirliğiniz ne zaman başladı?

Nebim ile işbirliğimiz 2002 yılında Bakırköy mağazamızla başladı. Bakırköy mağazamızdaki geçiş sürecinin tamamlanması ve aldığımız pozitif geri dönüşler neticesinde 2006 yılından itibaren tüm mağazalarımızda Nebim Winner çözümünü kullanmaya başladık. Gerek merkez gerekse mağaza kullanıcılarımıza sağladığı kullanım kolaylığı, hızlı ve doğru raporlama modülleri ve taleplerimize sunulan hızlı dönüşler sayesinde Nebim’le olan profesyonel bağımız yıldan yıla daha güçlendi.

Nebim V3 ERP’yi tercih etme nedenleriniz nelerdir?

2002’den bu yana sürdürdüğümüz işbirliği ve karşılıklı güven ışığında, değişen perakende ve muhasebe alanında ki ihtiyaçlarımıza, daha iyi çözümler sunacağına inandığımız Nebim V3 ERP ile yolumuza devam etme kararı aldık. Nebim V3 ERP’nin bize daha sağlıklı veri analiziyle beraber çok daha hızlı ve doğru karar alma imkanı tanıyacağı inancındayız.

Nebim V3 ERP’nin iş süreçlerinize sağladığı faydaları öncesi-sonrası olarak değerlendirdiğinizde birer örnek ile anlatabilir misiniz?

Nebim V3’ün tedarik zinciri altyapısı sayesinde, sipariş-irsaliye-fatura kontrolünü efektif bir şekilde sağlayabiliyoruz. Artık bu üç modül birbiriyle tamamen entegre olduğu için operasyonel risklerimiz de büyük ölçüde azaldı.

Ayrıca Nebim V3’ün bize sağladığı en büyük kolaylık; ürün hiyerarşisi sistemiyle istediğimiz grup ve detayda rapor alabilmek oldu. Nebim V3 ‘ün Veri Ambarı ve raporlama küpü sayesinde ise her türlü satış, kampanya ve karlılık gibi KPI analizlerimizi çok daha hızlı ve verimli bir şekilde sağlayabiliyoruz.

Gelecek planlarınızdan bahseder misiniz?

Ender Mağazaları olarak hedefimiz yeni mağazalar açarak sektördeki yerimizi pekiştirmek. 2015 Eylül ayında İstanbul Gaziosmapaşa’da bölgenin en büyük çok katlı mağazasını açmak ve Türkiye’nin AVM dışı en büyük çok katlı mağazalar zinciri olmak.

Bu yolda tüm süreçlerimizi Nebim’e entegre ederek sağlam bir altyapıyla ve emin adımlarla ilerlemek istiyoruz. Bu süreçte Nebim’den en büyük beklentimiz, yeni modeller ve çözümlerle bize her konuda tam destek vermeye devam etmesi olacaktır.

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email