BLOG DEMO TALEBİ

Nebim V3 POS Müşteri Ekranı ile Müşterilerimize Kasa İşlemlerinin Tüm Detaylarını Göstererek Alışveriş Deneyimlerini İyileştiriyoruz

Röportajın videosunu izlemek için tıklayınız>

1968’den günümüze edindiği tecrübe ile iç giyim, ev giyim ve plaj giyim kategorilerinde yurt içi ve yurt dışında 2.000 civarında satış noktasıyla müşterilerine geniş bir ürün yelpazesi sunan Loya Mağazacılık, Nebim V3 ile yeni projeler geliştirmeye devam ediyor.

Loya Mağazacılık Bilgi Teknolojileri ve İş Çözümleri Müdürü İnanç Delibalta, Nebim V3 POS Müşteri Ekranı projesi hakkında görüşlerini paylaştı.

Firmanızdan kısaca bahsedebilir misiniz?

“Loya Mağazacılık kendisine ait 50 mağazası olan 2000’ den fazla noktada da satış hizmeti veren bir marka. Aynı zamanda da NBB markasının devamı.  26 kategoride iç giyim üretiyoruz ve aynı zamanda satışını gerçekleştiriyoruz.”

Nebim V3 POS Müşteri Ekranı uygulaması ile süreçlerinizi nasıl yönetiyorsunuz, işleyiş hakkında biraz bilgi verebilir misiniz?

“Aşağı yukarı 20 mağazamızda Nebim V3 POS Müşteri Ekranı kullanıyoruz. Özellikle tatil yörelerinin olduğu Ege, Akdeniz gibi bölgelerdeki mağazalarımızda kurulum yaptık.  Yabancı müşterilerimizle kasadaki personel arasında bir iletişim sağlamamız gerekiyordu. Bundan dolayı da Nebim V3 POS Müşteri Ekranını kullanmak istedik. Ön tarafı 15.6 inch arka tarafı 7 inch iki ekranlı özel dizayn bir bilgisayar yaptırdık. Bu sayede müşterilerimiz kasada işlem yapılırken Nebim V3 POS Müşteri Ekranından yapılan işlemlerin detayını, döviz ve kur bilgilerini, puan bilgilerini ve diğer önerilen ürünleri görebiliyorlar ve kasadaki personelimiz ile bir şekilde iletişime geçebiliyor.”

Projeyi hayata geçirirken ne tür zorluklarla karşılaştınız ve bu zorlukları nasıl aştınız?

“Yazılımı zaten execute olarak çalıştırdığınız zaman yani bir bilgisayarın üzerine kurup Nebim’i çalıştırdığınız zaman yazılım otomatik olarak çalışıyor zaten ve herhangi bir sıkıntı yaşamıyorsunuz. Fakat genelde perakende dünyasında POS ekranlarında biz RDP sunucuları ile gideriz. RDP tarafında bazı bir iki ayar yapmamız gerekiyordu. Onları yaptık. Aynı zamanda mağazalarımızda Linux işletim sistemini kullanıyoruz. Orada da RDP tarafında birkaç ayar yapmamız gerekti. Bunlar çok küçük düzeltmeler zaten.  Bu küçük düzenlemeleri yaptık ve şu anda aktif olarak çalışıyoruz.”

Uygulamanın size sağladığı en önemli faydalar nelerdir?

“Özel olarak şunu söylemem gerekebilir. Bizim İstanbul İstiklal Caddesi’nde üç tane mağazamız var. Antalya bölgesinde dört tane mağazamız var. Ege bölgesinde İzmir’de dört tane mağazamız var. Bu bölgelerde çoğunlukla yabancı müşteriler bulunuyor. Yabancı müşterilerimiz ile kasadaki yabancı dil bilmeyen personelimizin doğru bir iletişim içerisinde olmasına önem veriyoruz. Bunu çözebilmek için Nebim V3 POS Müşteri Ekranı’nda döviz bilgisini, kur bilgisini ve Exchange bilgisini göstermemiz yararlı oldu diyebiliriz. Aynı zamanda yine müşterilerimize yaptığımız tasarımları ve çekimlerin reklam videolarını yayınlıyoruz. Buda marka tarafında bizim için interaktif bir şekilde tanıtım amacı sağlıyor. Reklam yapıyoruz bu şekilde. Kasadaki arkadaşlarım ürünleri okuttukları zaman, müşteri de kendi ekranında okutulan ürünleri görebiliyor, fiyatları kontrol edebiliyor, kampanyaları kontrol edebiliyor. Kasa altı fırsatları var mı, bu fırsatlardan yararlanabilir mi, yararlanması için ne gerekli gibi detayları görebiliyor. Aynı zamanda doğru ürün, doğru para, doğru para üstü üçlemesi bunları kontrol edebiliyor. Bu da bizim için müşteri memnuniyeti açısından büyük önem taşıyor.”

Etiketler:

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email