İLETİŞİM DEMO TALEBİ

Morven: Nebim V3 Ürün Tahsisat, Tamamlama ve Transfer Uygulaması ile Mağazalarımızda Metrekare Verimliliğini Artırıyoruz

Erkek Giyim sektöründe 26 perakende mağazası ve 50 corner ile önemli bir marka olan MORVEN Nebim V3 ile yeni projeler geliştirmeye devam ediyor. Morven Ürün Yönetimi ve Alokasyon Müdürü Selçuk Açıkgöz hayata geçirdikleri Nebim V3 Ürün Tahsisat, Tamamlama ve Transfer uygulaması ile ilgili görüşlerini paylaştı.

Firmanızı kısaca tanıtır mısınız?

“Firmamız 1987 yılında Hatay’ da kurulmuştur. Modaya olan tutkuyla başlayan bu süreç 2008 yılına kadar toptan satış süreci ile devam etmiştir. 2009 yılından itibaren de perakende mağazalarımızda erkek giyim sektöründe faaliyet gösteriyoruz. Şu anda 26 perakende mağazamız, 50 tane corner mağazamız ile faaliyetlerimizi sürdürüyoruz.”

Nebim V3 Ürün Tahsisat, Tamamlama ve Transfer Uygulaması ile süreci nasıl yönetiyorsunuz, işleyişi anlatabilir misiniz?

“Bu uygulamayla depomuza gelen ürünlerin ilk olarak %70 – %80’inin mağazalarımıza gönderimini yapıyoruz. Bu gönderdiğimiz ürünlerin satış grafiklerine bakarak formülüze edilmiş tahsisat kurallarımızı çalıştırarak mağazalarımıza tamamlama yapıyoruz.
Tahsisat sonrası süreçte merkez depomuzda dağıtılacak ürün kalmadığında bizim için ikinci bölüm olan mağazalar arası transfer planlamayı çalıştırıyoruz. Burada ise yine satış grafiklerinden yararlanarak satmayan ya da satışı düşük olan mağazalardan satış devir hızı yüksek olan mağazalara gönderim yapıyoruz.  Şu an ise programı aktif bir şekilde kullanıyoruz. Bize en büyük artısı mağazalarımızda metrekare verimliliği sağlıyor.”

Bu projeyi fiili kullanıma alırken yaşadığınız deneyimlere göre önerilerinizi paylaşır mısınız?

“Formüllerin oluşturulabilmesi için uygulamayı kullanacak firmaların dağıtım ve transfer süreçlerini iyi planlamalarını ve kurallarını oluşturmalarını tavsiye edebilirim. Bu uygulama ile öncelikle mağazalarımızda fazla stok tutulmasının önüne geçmiş olduk. Aynı zamanda ürün siparişlerinin tek bir elden yönetilebilmesinin hem bizim açımızdan hem de mağazadaki ekip arkadaşlarımızın vakitlerini daha verimli kullanabilmelerini sağlayabilmesi açısından büyük bir faydası var. Bizim gibi model sayısı fazla olan işletmelerde; doğru ürünü, doğru miktarlarda, doğru mağazalarda bulundurabilmek için tahsisat ve transfer uygulaması kaçınılmaz oluyor. Bu süreçleri manuel yönetmek bizi çok zorluyordu. Kuralları iyi oluşturulmuş bir firmada programın çok fayda getireceğini görüyor ve düşünüyoruz.” 

Uygulamanın sağladığı en önemli faydalar neler oldu?

“Aslında projenin en güzel yanı firmanın yapısı ve dinamiklerine göre şekillendirilebiliyor olmasıdır. Formüller hazırlanırken firmamızın işleyiş modeline uygun şekilde tasarlandığı için, işleyişimizi çok daha pratik hale getiriyor. Zamandan tasarruf etmemize önemli ölçüde katkıda bulunuyor aynı zamanda da personel maliyetlerimizi düşürmüş oluyoruz.”

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email