İLETİŞİM DEMO TALEBİ

Pologarage

Levent Özçoban :

Nebim ile Verimliliğimizi Artırıyoruz.

Sektörünün lider markalarından POLOGARAGE Yönetim Kurulu Başkanı Levent Özçoban , Nebim ile uzun yıllara dayanan işbirliklerini ve bu işbirliği sürecinde geçirdikleri tüm değişim adımlarını bizlerle paylaştı. Özçoban, Nebim ile olan işbirlikleri süresince Nebim’in parametrik ve entegre altyapısının her zaman kendilerine kullanım kolaylığı ve hız sağladığını belirtti.

Polo’nun tarihçesini tanıtır mısınız?

POLOGARAGE ‘in tarihçesi 1977 yılında Osmanbey’de 80m2’lik bir apartman dairesiyle başlar. O dönemde ” POLO ” adıyla bayan ve erkek hazır giyim sektörüne girdik. 1988‘e kadar toplam 200 satış noktasına ulaştık ve aynı tarihte ilk perakende mağazamızı Nişantaşı’nda POLOGARAGE adıyla açtık. Marka ismi de Nişantaşı mağazamızın açılması ile ortaya çıktı. O dönemde açtığımız mağazanın üst katı otomobil garajı idi, bu da bizim marka ismimizin oluşmasına etkendir. O tarihten itibaren müşterilerimiz bizi POLOGARAGE olarak benimsemeye başladı. İlk yurt dışı mağazamızı 1994‘te Kiew ‘de açtık. Halen yurtdışı 24, yurtiçi 55 perakende mağazamız , 1000 kişilik çalışanımızla müşterilerimize hizmet vermekteyiz.

Nebim’e duyulan ihtiyaç nasıl ortaya çıktı?

Güçlü bir alt yapı oluşturmak için yola çıktığımızda sektörel tecrübesine güvendiğimiz Nebim ile tanıştık. Firmamızın verimliliğini artırmak ve stok takibimizi daha iyi gerçekleştirmek adına 1994 yılında Nebim ile işbirliğine başladık.

Nebim’i bünyenizde hangi aşamalarda kullanıyorsunuz? Polo’ya sağladığı faydalardan bahseder misiniz?

Nebim’i firmamızda hemen her aşamada kullanıyoruz. Finans-Muhasebe, Stok ve Sipariş, Mağazacılık ve Üretimde aktif olarak kullanıyoruz. Zincir mağazalarımızdaki bu güçlü ve parametrik altyapı ile tüm süreç takiplerimizi daha hızlı bir şekilde gerçekleştirebiliyoruz. Nebim ile minimum stok takibi ve sürdürülebilir bir verim artışına sahip olduk.

Bünyemizde aktif olarak kullandığımız Tedarik ve Üretim Yönetimi Uygulaması ile imalatlarımızı anlık olarak görebiliyor, tüm satın alma süreçlerimizi, planlamalarımızı, sevkiyatlarımızı, fason ve üretim safhalarımızı entegre bir şekilde gerçekleştirebiliyor ve kontrol edebiliyoruz. Nebim Tedarik ve Üretim Yönetimi iş emri süreç takip ekranları ile zamanı etkin olarak planlayıp yönetebiliyoruz. Yazılımda oluşturduğumuz parametrelere göre iş emri süreç takipten makro planlarımızı oluşturup öngörülen terminlere göre gerçekleşenleri takip edebiliyor ve bu sayede süreç yönetimini etkin bir şekilde yapabiliyoruz.

Ayrıca ürün kabul aşamasında iç üretim ve hazır alımlarda barkodlu takip sistemleri ile entegre bir şekilde ürün kabulü yapabiliyor, bu sayede hızlı ve hatasız bir şekilde ürün girişlerini gerçekleştirebiliyoruz. Kısacası Nebim’in sunduğu bu uygulama sayesinde ön maliyetten sevkiyata kadar geçen tüm evreleri ayrıntılı, doğru ve etkin olarak gerçekleştirmiş oluyoruz. Nebim işbirliğimiz süresince parametrik ve entegre altyapısı ile her zaman POLOGARAGE olarak bizlere kullanım kolaylığı ve hız sağladı.

Son dönemde özellikle yok satmada azalma ve müşteri memnuniyetini artırabilmek adına Nebim Mağazalar arası Ürün Transfer Planlama yazılımını firmamızda uygulamaya başladık. Bu uygulama ile ürünlerimizin arz ve taleplerine göre mağazalar arası ürün transferi yapabiliyoruz.

Firmamızın ihtiyaçlarına göre değişik senaryolar oluşturulabiliyor ve herşey kayıt edilip istenilen dönemlerde çalıştırılabiliyor. Kayıt edilen verilere göre planlama kararlarımızı hızla alabiliyor ve uygulayabiliyoruz. Aktif olarak kullandığımız bir başka uygulama olan Nebim Online Mağaza Uygulaması ile mağazalarımızı ürün yönetimi sürecine dahil edebiliyor ve ürünlerimizin takibini daha hızlı ve sağlıklı gerçekleştirebiliyoruz.

Bu uygulama ile mağazalarımızda bulunan yetkili kişilerce, satış performansı yüksek olup envanteri azalan ürünleri hızla analiz edebiliyor ve ihtiyaç duyulan ürünleri merkez depo envanterini de kontrol ederek anında sipariş geçerek talep edebiliyor.

Nebim tarafından geliştirilen bu uygulama sayesinde tüm satış noktalarımızın sipariş entegrasyonunu maksimum düzeyde sağlayabiliyoruz. Mağazalarımızın ihtiyaç duyduğu ürünleri online olarak talep edebiliyoruz. Online olarak talep ettiğimiz ürünler, merkezde listeleniyor ve bu bilgiler doğrultusunda sevkiyatlarımızı yapabiliyoruz. Nebim tarafından geliştirilen bu uygulama ile mağazalarımız aktif olarak ürün yönetimi sürecine dahil edilmiş oluyor ve bu sayede ürünlerimizi daha sağlıklı takip edebiliyoruz. Böylece tüm satış noktalarımızın sipariş entegrasyonunu Nebim ile makro düzeyde sağlayabiliyoruz.

Firmamızda yeni uygulamaya başladığımız bir başka verim artırıcı uygulama da Nebim Halojen Kurumsal yazılımıdır. Bu uygulama içerisinde barındırdığı hazır raporlar sayesinde tüm departmanlarımızdaki kullanıcılar Nebim’in bilgi birikiminden faydalanmış oluyorlar. Halojen Kurumsal’ın firmamıza sağladığı en büyük fayda tüm bu raporların ve analizlerin otomatik olarak güncellenmesi ve ilgili kullanıcılara, yöneticilere e-mail ile ulaştırılabilmesidir.

Yoğun rekabet ortamında müşteri gereksinimlerini bilmenin, analiz etmenin ve hızla cevap verebilmenin öneminin daha da arttığını düşünüyoruz. Bu anlamda hem müşteri memnuniyetimizi hem de hizmet kalitemizi artırabilmek adına Nebim Müşteri İlişkileri Yönetimi’ni (CRM) firmamızda aktif olarak kullanıyoruz. Uygulama sayesinde mağazalarımızda sürekli uygulanan kampanya ve müşterilere özel indirimlerin yönetilmesi konusunda fayda sağlıyoruz. Yapılan kampanyaları verimliliklerini ölçerek hangi kampanyalara yönelmemiz gerektiği sonuçlarına da varabiliyoruz.

Polo olarak önümüzdeki dönemlerde yurtiçi ve yurtdışı büyüme planlarınız hakkında bilgi verebilir misiniz?

Büyüme planlarımızı yazılım entegrasyonunun tam olarak tamamlanması, sistemin doğru ve eksiksiz işleyebilmesi için gerekli ekibin yetiştirilmesi ve eğitilmelerini hedef alarak planladık. Kriz döneminde yurtiçinde 6, yurt dışında 1 olmak üzere toplamda 7 mağaza açtık. 2010 yılında yurt içinde projesi tamamlanmış 5, planları devam eden 7 olmak üzere toplamda 12 adet mağaza açmayı planlıyoruz.

Yurtdışında ise 2011 senesinde öncelikle Çin pazarı olmak üzere çeşitli ülkelerde POLOGARAGE mağazaları açılması için gelen teklifleri değerlendireceğiz.

Teşekkürler,

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email